mandag 9. juli 2012

meeelk


Pumpe Pumpe Pumpe melk til lille prinsen ;* 


Da var det tid for å pumpe melk til prinsen min igjen. Synes tiden går så alt for fort. Skjønner ikke hva jeg gjør i mellom tiden. Men men sånn er det bare. Som dem sier , det er travelt å ha barn. Men det er så  verdt det for alt i verden. Villa ikke byttet det for noen ting. 

Jeg er så glad for at jeg har melk til gutten min. Om det ikke er så mye er jeg glad for det lille han får. Heldigvis finnes det morsmelkerstatning man kan bruke i tilegg til melka mi. 

Lillegutt ligger på siden av meg i sofaen og sover. Hører han begynner å bli sulten i magen sin siden den romler. Så må nok vekke han snart. 

<3



1 kommentar:

  1. William søv og du sett nok å sønge om melkemannen :D Bra tia går fort mens e e på arbei :D

    SvarSlett

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !