mandag 9. juli 2012

LIV HEGE HAGFORS 




Denne jenta har jeg nesten bestandig visst av, men aldri kjent henne noe særlig. Ble vel litt kjent med henne på videregående da vi hadde felles bekjente. Men det ble ikke at vi møttes noe eller snakket noe mer med hverandre enn når vi var sammen med dem vi begge kjente. Men før jul i fjor snakket vi masse på facebook å sånn. Hun er en kjempe lett jente å bli kjent med å det er ikke noe problem å finne noe å snakke om. Jeg liker personer som er lette å snakke med å at man ikke bare sitter der å lurer på hva man skal si. Vi møttes da i julen en gang og så idol finalen sammen så var vi på danielsen å kjøpte oss mat og masse godte :p haha. Holdt på å sprenges etterpå! Vi hadde det kjempe koselig og sånn den dagen. Det ble ikke att vi møttes noe særlig mye mer etterpå siden jeg bor i Trondheim og hun i Mosjøen. Men vi snakket masse på face og sånn ja :) 
SÅ plutselig en dag nå i vår/sommer sa hun att hun skulle flytte til Trondheim. Å det ble jeg jo superglad for siden jeg ikke kjenner så mange i Trondheim er det jo alltid så godt å ha noen så kommer fra samme plass. Så da hun skulle fortelle meg hvor i Trondheim hun skulle flytte fant vi ut at vi var naboer og at det bare tar 2 min å gå til hverandre:D Det ble en kjempe opptur. Siden hun flytta til Trondheim har vi så å si møttes nesten hver dag. Sitter å skravler hele natta nesten. Handlet har vi også gjort. Å gudene vet hvo mye penger vi har brukt :/ jaja jeg har en god unskyldning vil jeg da si(A) siden jeg har vært gravid å født en unge så må jeg jo ha nye klær:D 

Jeg har blitt kjempe glad i henne og hun har blitt min beste venn :) Er så godt å ha noen som er der for deg uansett hva. Og som kommer om det er natt eller dag om mam skulle trenge en venn å snakke med. Det er ikke mange idag som skulle kalt seg en venn. For hva er en venn? Det er ikke bare en av personene som skal spørre hvordan det går eller skal være den som stiller opp når man trenger det. Det kreves fra begge sider. Å der er hun veldig flink. Hun er kjempe flink å fortelle hvor mye hun setter pris på vennene sine. Det er så godt å få en melding i blandt der det kan stå bare hvor mye hun setter pris på meg. Hun er nok den vennen jeg har vært mest sammen med så mange dager på rad enn hva jeg har vært med noen av de andre vennene mine på mange år. 

Så du skal vite at jeg er kjempe glad i deg og setter utrolig stor pris på at du er den du er. Ville ikke forandret ett hårstrå på hodet ditt såpass :) ILU vennen <3 

PS. til dere andre. Ikke glem å si til de personene dere bryr dere om hvor glad dere er i dem. Det er ikke mere som skal til i mange tilfeller. 



Ilu :* 

3 kommentarer:

  1. Jeg har ikke ord, du er bare ubeskrivelig. Er utrolig glad i deg, gullet <3 Og tusen takk, tusen tusen tusen takk!! GLEDESTÅRER <3

    SvarSlett
  2. Du e no så snill katrine <3

    SvarSlett
  3. aw tusen takk selv ;* utrolig gla for jeg ble kjent med deg vennen <3 Værsego ;*

    Ruben e veit (A)

    SvarSlett

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !