torsdag 5. juli 2012



Fikk Babybjørn bæresele Miracle Mesh  i gave fra gudmor 






Ja denne type bæresele fikk jeg da i gave fra verdens beste gudmor. Hun må jo være gal som finner på å kjøpe en så dyr gave til meg og lillegutt. Men utrolig glad ble jeg :) Denne er genial, den har både støtte på hoftene / magen samtidig som stoffet er luftig. Nesten som treningsklær stoffene. For det er veldig lett for at babyene blir klamme når de ligger inntil mor eller far. Forsåvidt hvem som helst. Men poenget er at stoffet på denne bæreselen var grunnen for at jeg valgte den. Ellers tror jeg det hadde blitt veldig varmt for både meg og lillegutten min. Ofte kjenner jeg han er helt klam når jeg ligger med han oppå  magen min.  

Jeg selv er plaget med ryggen så det er viktig for meg at babyen ikke henger i bare skuldrene mine men har støtte på hoftene eller andre steder. Jeg fikk IKKE den hjelpen jeg trengte på butikken. Føltes som hun ikke kunne det hun sa og virket bare lei av å hjelpe oss. Menmen.. Så da jeg kom hjem følte jeg hun hadde løyet litt siden jeg kjente veldig stor belastning på skuldrene. Jeg sa jeg hadde sett på babybjørn Ergo eller hva den nå heter. Den største der barnet kan sitte på ryggen også når han ble større. Men det ble nå til at den her ble best så jeg stolte på det. Jeg får bare prøve den igjen å venne meg til den. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !