mandag 2. juli 2012

BRYSTBETENNELSE?

Idag hadde jeg så sykt vondt i brystet at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! hadde bare lyst til å gråte. Jeg har vært plaget med det ene brystet nå i 14 dager. Det begynte med at en liten kvise/blemme på brystvorten som gjorde kjempe vondt. Den forsvant ikke og ble ikke bedre heller, så jeg måtte søke litt rundt på nette. Da fant jeg ut at det kunne være en melkeblemme. Det er en liten hvit flekk som kjennes ut som en stein inni brystvorten. Den synes fra utsiden også. Jeg ringte da til legevakta her i Mosjøen, men de ville ikke ta meg imot å sa det var ikke noe dem kunne gjøre.. Jeg blir så irritert og sint på slike folk som ikke tar sånnt seriøst. Det kunne faktisk utvikla seg til brystbetennelse på ett blunk. Hvem vet om jeg allerede har fått det.. Kjennetegnene på det var influensa i kroppen og feber. Å jeg har begynt å bli forsjøla og små slapp. De kunne hvertfall ha sett på den og bekrefta att det ikke var betennelse, men de bestemte seg fort for at det ikke var noe uten å i det hele tatt se på. Idioter ! Heldigvis kom mamma på at jeg kunne jo ringt til fødeavdelinga her i byen å høre med dem om de har vært borti noe slikt før. Så vi ringte dit og fikk komme med en gang :) Jeg ble kjempe glad for at de orket å ta meg inn for å undersøke den. De så fort at det var noe som ikke stemte og sa det var sopp. Det er det William også har fått på tungen så vi har visstnok smittet hverandre. SÅ takket være de snille på fødestua i Mosjøen fikk jeg medisin til både meg å lillegutt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !