tirsdag 24. juli 2012

Idag har jeg sovet til kl 11 nesten. Har vært så sykt klar  i det siste at jeg vet ikke hva det går av meg. Er tungt å være mamma. Heligvis har jeg verdens beste kjæreste som hjelper til så mye med alt. Når jeg trenger å sove litt så er han der for meg og william <3 

Ellers idag har jeg og William vært på besøk til Malin en tur. Var koselig å møte henne igjen. Har gått på ungdomskola sammen med henne. Nå har vi begge fått barn så vi begynte å snakke sammen igjen mens vi var gravid. Vi koste oss med jordbær og bare satt å snakka :) 

Senere ikveld dro jeg Ruben og Baca ut å spiste, så kom hun hit en tur. Hun nappa øyenbryna mine og det var sykt voooondt ! men var godt å få nappa dem igjen. 

Nå er jeg så syykt trett og kunne tenkt meg til å gå i hi! 

Natta <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !