lørdag 21. juli 2012

Klassefest reunion :)

REUNION

Klassefest med klassen fra ungdomskolen igår kveld. Jeg var så usikker på jeg skulle dra siden jeg ikke brukte å være sammens med noen av dem nesten når jeg gikk på ungdomskolen. Det var mest sånne gjenger når vi gikk der, så det ble ikke sånn att jeg kjente eller brukte å være med dem andre i klassen. Vi var mer sånn 4 stk som brukte å være sammen, så jeg trodde det kom til å bli super kleint å rart å dra dit nå som det var  5 år siden vi gikk ut av ungdomskolen. Jeg skulle dra sammen med ei venninne Maria som jeg brukte å være med sånn HELE tiden før:) Kjempe koselig at vi skulle dra sammen visst vi skulle. Vi har heller ikke hatt noe særlig kontakt siden vi heller så. MEEEEN vi dro dit uansett for å se hvordan det var. Vi skulle se det an om vi skulle være der eller om vi bare stakk innom for å se dem andre igjen. MEEEN det viste seg for å være en kjempe hærlig gjeng som det ikke fantes noe vondt i. Ikke at jeg hadde trodd det, men siden jeg ikke hadde snakket med dem på kjempe lenge trodde jeg det kom til å bli rart. Men dem var så imøtekommende og hyggelig at det var bare superkoselig! Jeg angra ikke ett sekund på at jeg dro eller at jeg ble overtalt til å komme. Har ikke hatt det så gøy på kjempe lenge. Så det var verdt å dra :) Håper det ikke blir så lenge til neste gang jeg møter dem igjen. 


<3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !