mandag 2. juli 2012

GAVER 

Jeg tenkte nå jeg skulle legge ut noen bilder av gaver å slikt vi har fått til William gutten vår ;* 
Vi har fått så utrolig mye fint av både venner og familie. Hadde ikke trodd at så mange skulle gi gave. Men utrolig hyggelig og ikke minst snilt gjort av dem som har kjøpt gave til prinsen vår ;* Tusen takk alle sammen ! 







Her er gaven jeg fikk fra Caroline :D 
2 skjorter 
1 body
1 bukse 
1 cardigan

Kjempe tøffe klær til lillegutten vår ;*







Gavene vi fikk fra Annika og Rita <3

De har seriøst strikket en genser hver til lille William gutten min ! Hvor søtt er ikke det? Jeg ble væffal superglad! 


2 kommentarer:

  1. ååååh serr, de var jo kjempesøte! Jeg holder fremdeles på med gaven min, håper jeg blir ferdig med den <3 <3 de strikka greiene var jo bare skam søte!!

    Håper at det går bedre med deg og golligutten, at begge blir friske og raske i pupp og tunge (serr, stakkars deg!!)

    Kos og klems fra Nina

    SvarSlett
  2. hihi Ja de var kjempe fine :D åsså så gode. Å holder du på med gave (A) ? (A) hva er det ? :D

    ja det går nok over etter antibiotikakuren håper jeg :D ja det er ikke noe godt nei :(

    Klem ;*

    SvarSlett

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !