fredag 4. januar 2013

Trakk min siste visdomstann igår !

Bedre visdom uten visdomstenner 

I går trakk jeg min siste visdomstann! Det er jeg egentlig veldig glad for, for da slipper jeg å plages med dem når jeg blir eldre og kanskje får hull i den og den har grodd enda nærmere beinet. Min tann lå under tannkjøttet enda da jeg trakk den så dem måtte skrape den frem.. Jeg hørte bare dem klippet og klippet i tannkjøttet. Da dem endelig etter en time hadde fått ut tannen fikk jeg se hvor lange røtter det var på den og hvor nærme dem lå hverandre. Så det var ikke rart at dem ikke fikk den ut med det første. 

Da jeg kom hjem var jeg så slapp at jeg klarte å svime av å nesten falle ned fra stolen. Heldivis klarte kjæresten å ta imot meg før jeg falt i gulvet. 
Ellers så sov jeg hele dagen !
 zzzZZzZzZZZzzzzz


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !