onsdag 2. januar 2013

BURSDAGEN MIN IDAG



* B U R S D A G *

Idag hadde jeg bursdag og jeg gledet meg som en unge til den. Jeg vet ikke hvorfor, men det har alltid vært sånn siden jeg var liten. Jeg lå oppe til 00.00 å ventet for å se om noen husket bursdagen min på melding eller på facebook. Å det var utrolig hvor mange bursdagshilsner jeg har fått i løpet av denne fantastiske dagen min. Takk til alle dere som har sendt en gratulasjon til meg, det varmer! 

Ellers i dag da jeg sto opp var det både pakke fra Mamma og Pappa og verdens nydeligste sønn William. Hos foreldrene mine fikk jeg penger så jeg kunne kjøpe meg nytt objektiv til kameraet mitt, og hos gull gutten fikk jeg Pro Active settet for å rense ansiktet å "fjerne" kviser. Håper det virker like bra som dem reklamerer for. 

Senere på dagen var jeg ute å spiste meg familien på resturang. Etterpå dro jeg til byen for å se på salget som nettopp hadde startet, men der var det ikke stort å se ! Var jo helt tomt i butikkene nesten. Fant meg 2 nye gensere og 1 DVD. 

Da jeg kom hjem igjen var broren til  kjæresten min med oss hjem og spiste kake og spilte spill. Det var utrolig koselig. Kunne ikke hatt en bedre feiring egentlig. Det beste er jo familie. 

Ha en fortsatt fin kveld !




<3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !