mandag 7. januar 2013

Nye innkjøp



* N Y E  * I N N K J Ø P *





Nå som det er januarsalg må man jo få lov til å unne seg noe ekstra, ikke sant vel? 
Jeg har i såfall kjøpt meg 3 nye kjoler fra BYOUNG, og 2 genser fra Cubus, en jakke, bukse, en genser fra Veromoda, en topp og en genser til fra Lindex. 

Det er ikke så mange butikker her i Mosjøen som i Trondheim så jeg får nøye meg med dem vi har. Gjør meg ingenting.

  • Hvit og svart kjole fra Equip  kr 599
  • Blå og svart kjole fra Equip   kr 599
  • Beige kjole med blonder øverst kr 599
  • Jakke fra Cubus                kr 149 
  • Genser fra Cubus med stjerner  kr 299 
  • Genser fra Cubus korallrød     kr 99
  • Enkel svart genser fra Cubus   kr 99
  • Hvit genser fra Veromoda       kr 129
  • Hvit singlet fra Veromoda      kr 79
  • Bukse fra Lindex               kr 99
  • Gullaktig genser fra Lindex    kr 149 
  • Neonfarget topp fra Lindex     kr 49
  • Grønn genser fra Lindex        kr 99
Var heldigvis tilbud på kjolene fra Equip til 300,- Men ellers ble jeg kjempe fornøyd. 

Hva synes dere? 


<3 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !