mandag 7. januar 2013

Ny middag til Prinsen idag

* H I P P * 

og 

D I V E R S E   A N D R E M A T V A R E R   T I L  B A B Y S E N 

I dag tenkte jeg å prøve en ny middag til lille prinsen min. Han er så glad i Nestle sin kyllingfrikase, det er kanskje fordi den er mild mot magen å gir ikke så mye mageknip så spagetthi bolognese og diverse andre middager som har tomatsaus eller sterke sauser eller grønnsaker. Min tåler ikke så godt gulrot og tomatsaus. Men det er jo selvfølgelig det i mange av babymiddagene på glass. Så jeg fant denne i butikken idag og tenkte denne kan da ikke være sterk. Å det var den heller ikke. En mild og god middag for babyer som kanskje sliter litt med magen og ikke tåler all slags mat. 



Jeg vil også anbefale : 






  • Fruktgodt til Babyen din, Nestle min frukt er en kjempe fin løsning hvis du får dårlig samvittighet ved matbordet eller når du sitter å spiser noe godt og babyen og vil smake og ser på deg med store uskyldige øyne er dette løsningen. Den liker prinsen min kjempegodt og er storfornøyd da han får et sugerør med slik frukt inni så han kan leke seg med (selvfølgelig er vi til stede da han har sugerøret i hånden). Eller du kan gi babyen en plastskje og dyppe den i frukten så han/hun kan leke seg med den. Da blir det fort mindre mas. Sugerør er stas her i huset og i tillegg til det får jo prinsen trenet muskulaturen i munnen med å suge i seg frukten selv. ( Kan kanskje være litt sterkt de første gangene, men min vente seg fort på det.  FRUKTGODT :)


Det var litt om hva jeg anbefaler og hva vi bruker selv. Håper det var nyttig for noen av dere :) 


<3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !