tirsdag 1. januar 2013

Bytur og besøk av Iselin


* C U P C A K E S * 



Det er utrolig lenge siden jeg har hatt besøk av Iselin, så det var utrolig koselig at hun kom på besøk i romjulen. I tillegg hadde hun med seg cupcakes som hun hadde baket før hun kom. Dem må være de beste cupcakesene jeg noensinne har smakt! Klarer ikke beskrive hvor utrolig gode dem var. 

Så fikk hun hilse på William gutten min som hun ikke hadde sett siden i sommer da han var utrolig liten. Tror hun ble litt babysyk jeg, eller hva Iselin? 
Hun var hvert fall veldig flink med babyer.




Dagen etter hun var her var vi også på bytur. Utrolig deilig å få litt avlastning av å til med William å sånn. Her i byen er det så utrolig trangt på alle butikker og det egner seg alldeles ikke å ha med barnevogn. Så hun gikk med vognen hele tiden så jeg fikk se i butikkene så det var veldig snilt. 


<3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !