tirsdag 13. mars 2012

Tiller og Kiropraktoren idag da.

Idag sto jeg opp kjempe tidlig for jeg hadde time til kiropraktoren. Det var sykt deilig å få knekka opp litt bak i ryggen og nakken. Jeg snakka med henne om bekkenløsning også. Vi fant ut at vi skulle avvente med henvisning til fysioterapi til neste uke å se hvordan det har gått til da. Jeg har ikke vært helt i form i det siste, så har jeg jo verdens beste kjæreste som faktisk orker å være med meg på hver eneste time. Det er ikke alle som har mulighet til. Men som sagt er han best ! <3

Etter jeg var ferdig dro vi til Tiller på city syd for å hente en sengekant som babyen skal ha i den søte sprinkelsenga si. Gleder meg til den kommer for å så sette den opp sammen med ny senga vår.

Når vi var ferdig gikk vi å spiste kinesisk mat til lunsj på Asia house som lå rett ved siden. Det var ganske så godt det ja.

Ellers så har ikke jeg gjort noe særlig mer idag. Men kjæresten min som er så flink har vært i nyleiligheta og satt sammen nysenga vår! Det ble bare bra det. Han er så flink og ser alt så positivt. Jeg skjønner ikke hvor han får all den energien fra. Men heldig er jeg som har en så fantastisk gutt <3

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !