tirsdag 6. mars 2012

28 Uker

Igår var jeg kommet til uke 28. Herregud hvor fort tiden bare flyger av gårde. Jeg har også vært på kontroll til helsesøster for å sjekke om alt var bra. Heldigvis var alt som det skulle. Jeg fikk høre hjertelyden og det er like rørende hver gang! Idag slo hjertet 145 slag i minuttet ;* Kjæresten min filmet så jeg kunne sende det til mine kjære foreldre som aldri har opplevd noe slikt. Det var det minste jeg kunne gjøre for dem.

Ellers tok hun blodprøve av meg, noe som jeg hater mer enn noe annet. Det gikk heldigvis bra og jeg svimte ikke av. Hun sa også att babyen har snudd seg med hodet ned allerede, det var en kjempe god nyhet. Jeg gleder meg mer og mer hver dag.

Jeg har en følelse på at jeg har fått bekkenløsning. Det er kjempe vondt å røyse seg og løfte på føttene. Jeg kjenner det kjempe godt når jeg går, så det ser kjempe rart ut når jeg går. Jeg får spørre kiropraktoren om det er bekkenlåsning eller en bekkenløsning i neste uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !