tirsdag 6. mars 2012

Bare 3 dager igjen nå !

Nå er det bare 3 dager igjen til vi får nøkklene til leiligheten. Vi skal flytte sånn ca 1,5 km fra der vi bor nå. Vi får jo en liten baby i mai så vi trenger litt større plass, og ikke minst større soverom. Der vi bor nå er helt perfekt for to stykk, men blir litt lite soverom for 3 stk. Det blir veldig trist å flytte her i fra, men sånn er det bare noen ganger.

Det jeg ser frem til er å begynne å organisere på tingene i ny leiligheten. Her er det ikke møbelert så vi må kjøpe mye nytt. Heldigvis har vi fått kjempe mye til familen vår. Det er vi kjempe takknemmelig for. Har fått vogn, 2+3 seters sofa, sofabord, kommode, vaskemaskin ++++ og ikke minst verdens beste seng (håper jeg). Det er svanemadrass så den måå være god.

Allerede nå på fredagen skal vi dra til leiligheten og begynne å flytte over litt småting som bare står her og tar opp plassen. Jeg gleder meg sånn og det gjør kjæresten min også.

Vi får ikke tatt flyttelasset før 30. mars, så det er jo enda en stund til. Men da er vi så heldige at faren til kjæresten min har tilbydd seg å kjøre flyttelasset helt hit til Trondheim fra Mosjøen. Det tar sånn ca 6 timer å kjøre, så vi er kjempe glad for at han orket å kjøre.  Broren til kjæresten min kommer også for å hjelpe oss tror jeg. Så vi er glad for all den hjelp vi kan få. Jeg for min del får jo ikke lov å løfte eller bære sånne tunge ting, så det er bra vi har en så snill familie som er til god hjelp når det trengs.

Mamma og pappa kommer også oppover den helgen for å hjelpe oss litt med flyttingen. De skal også ta med småting å sånn oppover. Det blir kjempe koselig å se alle igjen på en helg.


2 kommentarer:

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !