tirsdag 13. mars 2012






Mamma og Pappa <3 

Som jeg nevnte er familien min kjempe viktig for meg. Jeg er enebarn og har hatt en utrolig fin oppvekst sammen med verdens beste mamma og pappa. De har hjulpet meg med alt gjennom livet. De har gitt meg den beste oppdragelsen og alt de kunne. Det er ingenting jeg vil klage på. Nå som jeg ble større og bor for meg selv sammen med kjæresten min har de støtta meg så utrolig mye. De gjør alt de kan for at vi skal ha det best mulig. Nå som jeg sliter med økonomien siden jeg ikke kan jobbe pga ryggen min som er totalt ødelagt etter en bilulykke i 2010 har de gjort alt de kan for å hjelpe. Det er så utrolig godt å ha noen som er der uansett hva som skjer. 





Mamma og meg <3
Pappa og meg <3
(litt skart ute??)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !