fredag 29. juni 2012

Utrolig utslitt om dagen..

Takk gud for jeg er så heldig som har værdens beste foreldre samt verdens beste kjæreste som hjelper meg med lillegutt når jeg er ekstremt utslitt og klar. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem ;o Jeg klager ikke, men det er tungt å være mamma, selv om alt er verdt det! Det skal mates og ammes hver 3. time, men her kan det fort bli oftere siden jeg sliter litt med ammingen:/ Så lillegutt får erstatning i tilegg til morsmelk. Ellers så har det bare vært altfor mye for meg med besøk og slikt siden vi kom til Mosjøen. Skjønner at mange er spente og vil se lille prinsen vår. Men det er måte på hva man kan klare og hva man tåler etter fødselen. For min del når jeg blir sliten går det over til at jeg blir sint og sur.. Det er ikke noe gøy for noen. Så jeg er så glad for att mamma og pappa tilbyr seg med glede og gå tur med han eller passe han en time for at vi skal få sove litt. Det samme gjør den snille kjæresten min om natten når jeg har matet han tar han og klapper han og legger han :) Jeg er så glad i dem alle ;* Og idag så tilbydde gudmor Linda seg til å passe han også så jeg kunne få sove eller slappe av. Utrolig glad for at dem stiller opp for meg:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !