torsdag 21. juni 2012

Baby shopping ;*


En handletur her og der er bare morsomt det. Jeg finner som regel noe overalt uansett. SÅ mens vi var innlagt på sykehuset skulle jeg å Ruben ta oss en tur ut for å kjøpe is, så vi gikk bort til bunnprisen så er rett bortfor avd. vi var på. Der var det en butikk i kjelleren med alt mulig rart. Så dit ned måtte jo jeg å se, å selvfølgelig klarer jo jeg å finne drit mye fine ting som jeg har lyst på. Så jeg tenkte med meg selv at vi kunne dra tilbake dit når vi ble skrevet ut av sykehuset så jeg slipper å dra med meg så mye ting inn på sykehuset. SÅ jeg endte opp med å kjøpe dette skiletet eller hva det nå kalles til lille William gutten vår. Det er så fint med slike trebokstaver synes jeg. Jeg gleder meg til å henge det opp oppafor senga hans. 









Da vi kom hjem fra sykehuset var vi en tur på city Lade. Der fant jeg disse to søte settene som dere ser ovenfor. Kjempe søte begge to. Jeg har leta byen rundt for å finne en slik jakke for å ha på gutten vår. Kan være i hvordan som helst farge som passer til gutt da, men finner det ingensteder. Heldigvis fant jeg denne da, men måtte kjøpe buksa også.. De selger tydeligvis ikke slike jakker enkeltvis. Er så greit å ha over body å sånn hvis man skal ut å trille eller noen steder generelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !