fredag 7. mars 2014

Trening?

Trening ja, hva er det vel å si om det? Jeg skal hvertfall begynne å trene 4 ganger i uken, der jeg trener etter en video som heter 30 days shred. Jeg vet mange som har fått barn bruker disse videoene. Den er kjempe grei og jeg lover deg du blir sliten. Den har 3 levels, der du trener level 1 i 10 dager og level 2 i 10 dager og level 3 i 10 dager, etter som jeg har forstått. Det er i tilegg to vanskelighetsgrader der de som er helt nybegynnere kan gjøre øvelsene på en litt enklere måte. Så hvis dere tenker på å begynne å trene så er det ikke noe å utsette. Hvorfor ikke begynne i dag? 

Link til Level 1 finner du her --- > 30 days shred level 1 !



Selfie! 

2 kommentarer:

  1. Åh, du er så flink bestis ;-*

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! <3 Prøver hvertfall :)

      Slett

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !