fredag 7. mars 2014

Ny start!

Det er alltid flere måneder mellomrom for hver gang jeg blogger.  Nå skal jeg virkelig bli flinkere! Jeg skal gjøre det for min egen skyld, så får de som vil gjerne lese. Det blir mest om hverdagen og outfits vil jeg tro, kjenner jeg meg selv rett.

Sist jeg skrev skulle William begynne i barnehagen og jeg på en helt ny skole. Jeg har overraskende nok ikke sluttet enda. Håper å holde ut i 2,5 år til. Jeg skal ærlig innrømme det er ikke en dans på roser å gå skole å ha en unge på nesten 2 år samtidig. Men nå skal jeg ikke klage mer (for i dag). Jeg kan heller skryte litt av meg selv for endelig å ha begynt å trene igjen! Denne gangen skal jeg ikke slutte heller, skal pushe meg selv til jeg når den vekten jeg vil ha! One step at a time. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !