lørdag 15. juni 2013

Inspirasjon til soverommet



I*N*S*P*I*R*A*S*J*O*N 

SoVEROM



Jeg tenkte jeg skulle slenge med noen inspirasjonsbilder jeg fant på nettet av forskjellige typer soverom. Jeg synes personlig at soverommet er en viktig plass i huset på samme måte som stuen. Selv om ikke andre ser soverommet ditt er det faktisk DU som skal sove der. Da er det viktig å ha et trivelig soverom du liker å gå til når du er trett og ikke bare må fordi du skal sove. Hvor godt er det ikke da og komme til et koselig inredd soverom med den stilen du liker. Det kan være romantisk,vintage,røft, osv etter hvilken stil du selv liker. Jeg liker lyse farger på soverommet der jeg skal sove og helst litt rosa om jeg skulle bestemme helt selv. Så jeg liker det øverste bildet best. Koselig med lyse og myke farger, men samtidig ikke for mye ting i rommet.  




 Hvilket av disse liker dere best?  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for dere ser innom bloggen min <3 !